גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

  • לתשלום: 3221* או 072-275-3221
  • א׳-ה׳ 8:00-21:00, ו׳ 8:00-15:00, ש׳ 8:00-21:00
https://israelshow.kartisim.co.il/
הופעות ג'אז ובלוז

מופע מוזיקלי סווינג פריזאי קסום - בכיכובם של לאוניד פטשקה טילדה רג'ואן ואורי גלר

ארכיון תאריך: 8 מרץ 2020 - 4 אוגוסט 2021

משך: שעתיים, כולל הפסקה

פ. ג. ק. הפקות בע"מ גאים להציג:

לראשונה בישראל!
"סווינג פריזאי קסום"
 מופע מוסיקלי קסום ובלתי נשכח, שיפגיש לראשונה על במה אחת שלושה אמנים וירטואוזים בתחומם, וישלב בין מוסיקה  לעולם האשליות המסתורי.  חוויה חד פעמית וייחודית הפונה לכל החושים, בכיכובם של:
אורי גלר - המנטליסט הידוע בעולם,
לאוניד פטשקה - פסנתרן הג'אז הבינלאומי
והזמרת טילדה רג'ואן
בהשתתפות הלהקה של לאוניד פטשקה:
ולרי ליפץ: קונטרבס
אלקס אקופוב: תופים
אולג ניימן: סקסופון.
 
בחודש מרס הקרוב יעלה מופע חדש סווינג פריזאי קסום, שישלב בין עולם האשליות העל חושי למוסיקה. במופע ישתתפו המנטליסט הבין לאומי – אורי גלר, הנגן הווירטואוז והפסנתרן זוכה הפרסים לאוניד פטשקה ולהקתו, שיופיע על הבמה יחד עם הזמרת האהובה טילדה רג'ואן, עם השיק הפריזאי הייחודי שבקולה. המופע יתקיים בין התאריכים 8-23/3 בערים שונות: בהרצליה, אשדוד, באר שבע, כרמיאל, ירושלים, חיפה ובתל אביב-יפו שני מופעים.
שלושת האמנים במופע סווינג פריזאי קסום הגיעו להישגים נחשבים כל אחד בתחומו, וממשיכים לפתח את היכולות שלהם ובבד בבד לחלוק את כשרונם על במה אחת - במופע מרהיב משותף. המנטליסט אורי גלר, אמן האשליות הישראלי הראשון והמפורסם בעולם, ייקח את הקהל למסע יוצא דופן שישאיר אותו פעור פה ושיקנה למופע את הניחוח המסתורי והקסום. לצדו על הבמה, יופיעו פסנתרן הג'אז לאוניד פטשקה ולהקתו והזמרת טילדה רג'ואן, שקולה בעל השארם הייחודי יסחף את הצופים במקצבי הסווינג המהנים. השניים שכבר הופיעו יחד בעבר, יוצרים על הבמה חוויה ווקאלית מוסיקלית יוצאת דופן עבור הקהל.

אורי גלר, המנטליסט ואיש האשליות מהמפורסמים בעולם, שמסוגל לכופף חפצים ממתכת בכוח המחשבה בלבד, לעצור שעונים מלכת ואף עצר את שעון הביג בן בלונדון.
לאוניד פטשקה, פסנתרן ג'אז מפורסם ומלחין, מנחה תוכניות רדיו וטלוויזיה שפיתח סגנון נגינה ייחודי ובלתי ניתן לחיקוי, שהפך לכרטיס הביקור המוסיקלי שלו. פטשקה זכה ב-17 פרסים בתחרויות בינלאומיות ונמנה כאחד ממאה המוזיקאים המובילים של המאה העשרים (עפ"י הסקר שנערך באונ' קיימברידג'). פטשקה הינו אחד הווירטואוזים הידועים בעולם הג'אז, והוא מופיע בכל רחבי העולם. במסגרת הופעותיו הוא מנגן לצד כוכבי הג'אז הבולטים בעולם ביניהם: רנדי ברקר, מונטי ווטרס, מייק סטרן, ביל אוונס, ג'ו לובנו ורבים אחרים.

טילדה רג'ואן (צרפת-ישראל) זמרת כריזמטית עם תהילה עולמית, בעלת קול עמוק ונוגע ללב ומנעד קולי נדיר של 5 אוקטבות! טילדה שולטת בשבע שפות ובמגוון רחב מאוד של סגנונות בהם היא שרה – משאנסון צרפתי ועד אריות אופראיות, מג'אז ועד מוסיקה קוסמית. היא נציגה של "מוסיקת עולם", שכבשה את ליבם של מיליוני צופים באירופה ובאמריקה. מלחינים ידועים כמו פרנסיס ליי, אניו מוריקונה, ג'ורג'יו מורודר, הלחינו שירים במיוחד עבורה. טילדה הופיעה יחד עם כוכבי-על כמו ג'ו קוקר, ג'יימס בראון, בוב דילן ורבים אחרים. ובין היתר השתתפה בסיבוב ההופעות המוצלח ביותר של דידייה מרואני ולהקתו Space בברית המועצות.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter