גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://israelshow.kartisim.co.il/
הופעות מוזיקה

Rodrigo Y Gabriela

ארכיון תאריך: 10 אוגוסט 2022

משך: שעה ורבע

הסיפור שלנו מתחיל במקסיקו סיטי,  גיטריסט וגיטריסטית צעירים מכירים ויוצאים למסע שמהפנט את העולם כבר שני עשורים. רודריגו וגבריאלה נולדו במקסיקו סיטי למשפחות מהמעמד הבינוני, ההשפעות המוקדמות שספגו בבית היו פלמנקו, ג'אז ורוק אבל לשניהם הייתה משיכה לרוק כבד. הם הכירו סביב גיל 15 במרכז למוסיקה והתחברו על רקע האהבה המשותפת של שניהם למטאליקה. בסוף ה-90' עדיין שני טינאייג'רים הם הקימו להקה והחלו להופיע בסצינה המקומית. השניים הרגישו שהעולם הגדול קורא להם. הדרך הובילה אותם לדאבלין אירלנד שם התחילו לנגן ברחובות. במהלך 8 השנים הבאות התגבש הסגנון הייחודי של השניים. שילוב של השפעות מגוונות, טכניקת נגינה ווירטואוזית וסאונד אקוסטי יוצא דופן. בדאבלין הם גם התידדו עם הסינגר-סונגרייטר דמיאן רייס שהזמין אותם כמופע פותח להופעות שלו, משם כבר המומנטום הלך ונצבר. כשיצא ב-2006 אלבום הבכורה שלהם הוא מצא את מקומו בפסגת מצעדי המכירות באירלנד, בבריטניה ובהמשך גם בארה"ב, ביפן, באירופה ובאמריקה הלטינית.
 
במהלך הקריירה הם הופיעו על כל במה אפשרית, מפסטיבלים ביניהם גלסטנברי, latitude, T in the park ועד הבית הלבן בפני הנשיא אובמה, הם הוציאו שורה של אלבומי מופת שנמכרו במיליוני עותקים, זכו בגראמי על אלבומם האחרון Metavolution, המוסיקה שלהם כיכבה בסרטים ביניהם "שודדי הקריביים-זרמים זרים", ו"החתול במגפיים" ובסדרות טלויזיה ביניהן "הפמליה" ושובר שורות".
 
מאז ועד היום הם ממשיכים להקליט ולהופיע בקצב אינטנסיבי ברחבי העולם, 6 אלבומי אולפן, 3 אלבומים בהופעה חיה, מיליוני צפיות והאזנות בפלטפורמות השונות.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter