גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

https://israelshow.kartisim.co.il/
הופעות ג'אז ובלוז

פסטיבל יפוג'אז 2022-Yesterday- מופע סיום הפסטיבל- מחווה ללהקת 'הביטלס'

ארכיון תאריך: 15 אוקטובר 2022

משך: שעה וחצי

Yesterday – מחווה ללהקת 'הביטלס'

ג’אז מחבר אנשים מחברים ג’אז - כל אורחי הפסטיבל על במה אחת
מופע סיום חגיגי!

החיפושיות (The BeatlesСССССССССТТ) ТССС הייתה להקת רוק בריטית שפעלה בשנות ה 60, ונחשבת להרכב המוזיקלי המשפיע ביותר אי-פעם. המוזיקה שלהם, שמקורה ברוק אנד רול של שנות ה-50, שילבה לתוכה אלמנטים של מוזיקה קלאסית בדרכים חדשניות. בהמשך, הלהקה שילבה מגוון רחב של סגנונות מוזיקליים - מבלדות ומוזיקה הודית למוזיקה פסיכדלית ורוק כבד. שילובן של השפעות אלה בשירי רוק, המבנים המלודיים וההרמוניים המורכבים, ופריצות הדרך החשובות של הביטלס בתחום הקלטת המוזיקה העלו תרומה מכרעת להפיכת מוזיקת הרוק והפופ לסוגה אמנותית ממשית, והעמידו את הביטלס כיוצרים הבולטים ביותר של המוזיקה הפופולרית עד היום.
תקצר היריעה מלמנות את שיריהם של החיפושיות. מדובר במאות שירים אשר חצו את מבחן הזמן והם פופולריים עד היום, 50 שנה לאחר שהלהקה פורקה וזוכים לאין ספור ביצועים, עיבודים וגרסאות כיסוי בג'אז, ברוק, במוסיקה הקלאסית, במוזיקה הלטינית ועוד....

גיל זוהר הוא אחד המוסיקאים הבולטים בסצנת המוסיקה בישראל. גיל הוא מולטי אינסטרומנטליסט השולט בפסנתר, בחליל, בגיטרה ובבס, מעבד ומפיק מוסיקלי. ניגן והקליט לצד גדולי האמנים בארץ כגון: אחינועם ניני, שלמה ארצי, גידי גוב, מתי כספי ועוד רבים וטובים. בעל ניסיון רב שנים בהפקה של מופעים. הוא הופיע בפסטיבלי ג'אז בינלאומיים ושיתף פעולה עם מוסיקאים מן השורה הראשונה. גיל מכהן כמורה ומנהל מוסיקלי בבית הספר רימון ובנוסף, הוא מאסטר ב NLP, מאמן אישי ומורה ליוגה.

בהשתתפות:
גיל זהר עיבודים, ניהול מוסיקלי, בס
Kalevi Louhivuori (פינלנד) חצוצרה
Francesca Sortino (איטליה) שירה
Paul Dunlea (אירלנד) טרומבון
Alison Young (קנדה) סקסופון 
Uraz Kivaner (תורכיה) פסנתר
John Arman (אוסטריה) גיטרה
Daniel Ian Smith (ארה"ב) סקסופון
Mike del Ferro (הולנד) פסנתר
עמיקם קימלמן סקסופון
רוני הולן תופים

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter